Cultuur- en techniekeducatie voor het onderwijs in Zoetermeer

Techniekkisten

Leen gratis een techniekkist met inhoud om de technieklessen op je school te kunnen geven.

Je kunt kiezen uit een kist voor houtbewerking of een kist voor solderen.

Wat is het?

Een techniekkist is een rolbare 'kast' die gevuld is met gereedschappen en materialen om technieklessen mogelijk te maken.

Wil jij een techniekles geven op school, maar mis je gereedschappen? Dan kun je de techniekkist inzetten.

Wat zit erin?

Klik op de links hieronder om te lezen wat er in de houtbewerkings- en soldeerkisten zit.

Inhoud techniekkist houtbewerking  PDF

Inhoud techniekkist solderen  PDF

Wat kost het?

Niets. Het gebruik van de techniekkisten is gratis en er is ook geen borg.
Wel vinden we het fijn om het van je te horen als er iets kapot gaat, kwijt raakt of als er iets anders met de materialen is gebeurd. Dan kunnen we zorgen dat alles weer in orde is voor de volgende leerkracht die de kist leent.

Hoe kom ik aan een techniekkist?

Wil je een techniekkist reserveren, stuur dan minimaal 2 dagen van tevoren een e-mail naar info@cultuurentechniekopschool.nl.

Vermeld daarin:

Je krijgt van ons een bevestiging.

Waar haal ik de techniekkist op?

De techniekkisten staan opgeslagen bij CKC & partners
Leidsewallen 80
2722 PC Zoetermeer

Zorg ervoor dat je met de auto bent, de techniekkist is te groot om op de fiets te vervoeren. Lopend kan wel, je kunt de techniekkisten rollen, maar ze zijn niet geschikt om mee door de halve stad te wandelen. Is je school in de directe omgeving van CKC & partners, dan lukt het wel.

Je kunt gratis parkeren (met een blauwe kaart) in de omgeving van het gebouw van CKC & partners. Voor laden en lossen mag je je auto gerust even naast het pand zetten.

Voor de volledigheid: hier breng je de techniekkist ook weer terug.